neděle 6. srpna 2017

CO ČTU JÁ? - Nebe je zpět

Knížka Nebe je zpět se ke mně dostala vlastně náhodou. Neměla jsem ji na svém reading listu, ani jsem o ní nebo o autorce Claře Sánchez nikdy dřív neslyšela. Když jsem si ale na e-shopu objednávala něco jiného, dostala jsem tuhle knihu jako dárek. Zrovna jsem dočetla Posedlost a těšila jsem se na něco odpočinkového. Téma vypadalo zajímavě a knížku jsem přelouskala za pár dní.
Modelka Patricia má zdánlivě dokonalý život. Je na vrcholu kariéry, cestuje po celém světě a dostává lukrativní nabídky od módních firem. Vydělává tolik, že mohla splatit hypotéku na byt rodičů, koupit si vlastní dům, a navíc i finančně podporovat sestru. Bezmezně miluje svého manžela a nedokáže si představit, že by pro ni mohl existovat někdo jiný. Sama si je moc dobře vědoma, jaké má v životě štěstí. Stačí ale jedna podivná cesta letadlem a její život se začne obracet o sto osmdesát stupňů. Ve chvíli, kdy má při silné turbulenci pocit, že právě prožívá svoje poslední minuty, se v panice chytí za ruce se svou sousedkou a ta jí předpoví něco podivného. Letadlo s nimi nemá spadnout, ale někdo jí usiluje o život. Patricia nad slovy excentrické Viviany mávne rukou. Brzy na to se jí však začnou dít podivné věci a Patricia sama Vivianu vyhledá, aby zjistila, co ví, a jak jí může pomoci. Krůček po krůčku Patricia odkrývá části svého života, které dosud neviděla, nebo možná nechtěla vidět, a zjišťuje, že možná existuje víc než jeden člověk, který ji nenávidí tak, že jí přeje to nejhorší.

Photocredit: Knihy ABZ

Nebe je zpět není knížka nabitá akcí, u které byste si hryzali rty napětím, ale rozhodně má něco do sebe. Při jejím čtení si uvědomíte, jak málo někomu stačí pro to, aby vás bytostně nesnášel. Uvažujete, jestli má negativní energie, kterou k vám někdo vysílá, skutečně takovou sílu, aby ovlivnila váš život. A možná začnete být vděční za lidi ve svém okolí.
Mně se knížka líbila i díky její atmosféře. Španělské uličky, Barcelona, Madrid... A taky kvůli poselství, že všechno v životě, to dobré i to zlé, vás něco naučí a třeba i popostrčí na správnou cestu. A mimochodem má taky krásnou obálku :-)
Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat