čtvrtek 23. listopadu 2017

Nela - soutěž + new look

Jak jste si asi všimli, pokud čtete tento článek, blog má po nějaké době opět nový vzhled. Je to už třetí od doby, co jsem blog založila. První jsem vybrala jen tak náhodně, protože se mi líbil. Jestli si ještě někdo pamatujete, tak byl oranžovo-růžový. Druhou barevnou kombinaci jsem už vybírala záměrně, a to tak, aby korespondovala s barvami mé první knihy Niky. A asi není těžké uhodnout, že tenhle design je "na počest" mé druhé knihy Nela.
Snad se vám nový look líbí. S barvami v bloggeru jsem trošku bojovala, abych trefila alespoň podobné, jaké má přebal Nely, ale nakonec jsem s výsledkem spokojená :-)

A teď to podstatné. Na Facebooku můžete právě teď soutěžit o Nelu s věnováním dle vlastního přání. Je to úplně jednoduché. Stačí do pátku 1.12. nasdílet označenou fotku a automaticky se zařazujete do slosování. V následujícím týdnu potom Nelu rozešlu výhercům. No nebyl by to ideální dárek pro kamarádku, sestru nebo přímo pro vás? :-) Jen pozor, aby bylo sdílení veřejné, abych ho viděla.
Tak hurá na Facebook a já už vám jen budu držet palce, ať vyhrajete právě vy!
Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat